Ik ben er weer!

 

20170314_184815.jpg

Hoi iedereen!

Sorry dat ik zo lang niet heb geblogd, maar nu ben ik er weer! Ik ben inmiddels van de basisschool verhuisd naar de middelbare school. Daar zit ik alweer drie maanden en ik ben nu wel gewend. Dus heb ik weer tijd om te bloggen over boeken! En dat ga ik ook doen!

Ik heb ook iets heel leuks om te vertellen! Ik blog nu namelijk ook voor… de Jonge Jury! Dat is een organisatie die het beste tienerboek van Nederland probeert te vinden. Ze hebben een hele gave website. Daarop staat een lijst met elf Leestips, gekozen uit meer dan 100 boeken. Alle tieners van Nederland kunnen stemmen op hun favoriete boek. Dus jullie ook! Klik hier om te stemmen. En klik hier om mijn eerste blog op de Jonge Jury website te bekijken!

Op de Jonge Jury website vind je nog veel meer blogs over de nieuwste Nederlandse boeken voor tieners. Tof, hè!? En als je wilt weten welk boek op 7 juni de Jonge Jury prijs wint, hou dan de website in de gaten.

Dankjewel voor je ondersteuning en ik zie jullie snel weer bij m’n volgende blog!

Leave a Reply

